Matklubbens Topplista

måndag, september 07, 2009

Jag tror att jag blir galen

På min halsbränna!

Har provat det mesta nu känns det som.
Det senaste var en flytande medicin, som jag fick på recept men som inte ingick i högkostnadskortet och det kostade 389 spänn för en flaska som räckte knappt en vecka.
Det har funkat bra, men så fort jag slutar så kommer halsbrännan tillbaka.

Och det spelar egentligen inte så stor roll vad jag äter, men kaffe, choklad, juice, vin, banan, päron och bröd är ju värst. Och jag får halsbränna när jag väntar för länge med att äta, så jag har väl för mycket magsyra helt enkelt

Så nu ska jag prova att göra en Detoxkur.
Städa upp insidan, likaväl som man städar utsidan.

Jag börjar med en tvådagars, men vilka två- dagar funkar bäst kan man tro.
Man bör nog vara ledig, man måste nog ha tillgång till toalett också, ganska ofta och akut kan jag föreställa mig, för man ska dricka massor under dessa två dagar.
Återkommer till detta lite längre fram, när jag har bestämt vilka två dagar det ska bli.

Är det någon som har gjort en detoxkur?
Skriv gärna och berätta hur det var och vad man ska tänka på.

Ha en riktigt skön måndag i höstsolen

Inga kommentarer: