Matklubbens Topplista

tisdag, september 01, 2009

Jag har pimpat köket

Äntligen har jag hittat skåpet jag sökt så länge till köket.

Vi har ju fått en ny butik i stan, Hjärtero, det finns hur, mycket, som, helst in den butiken som passar min stil och vår lägenhet.



Jag ville ha en hylla ovanför soffan.
På Hjärtero fanns det några men de var lite för "ruffa" för min smak.
Så vi åkte runt lite och hamnade på Coops byggavdelning och hittade denna hylla.
Det är egentligen en fönsterbräda, men det blev kanon som hylla också.
Kattalmanackan har vi köpt på Boom.
Burkarna med flingor och saltburken har jag köpt i den butiken som är i Robygges gamla lokal, vet inte vad den heter.
Sockerskålen är efter mamma.
Ängeln har jag köpt på Rusta.
Marmeladburkarna är från MacoGrönt i Nordmaling.

Inga kommentarer: