Matklubbens Topplista

tisdag, september 30, 2008

Lillördag

På en tisdag!
Men vad har hänt?
Jo.
Vi har så mycket annat för oss im.
Och så fick jag mitt chokladpaket från min chokladklubb...
Mandlar med ljust- och mörkt chokladöverdrag med kanel plus hasselnötter med -ljust och mörkt chokladövedrag,
det smakar jul!
Vi har haft en otroligt mysig eftermiddag,
och kväll.
Åke malde älgkött
under tiden som jag lagade mat
jag lagade mat för två dagar
fisk i kväll
plus en flaska vin
biffar till im
Im får jag äta i raketfart,
för vi ska på föreläsning om Crohns sjukdom,
jag, Camilla och Fanny
på Folkets hus
fika i pausen,
det ska bli intressant,
både vad som ska sägas och vad som ska bjudas
vad anser de är nyttigt för oss alla
det kanske inte är så märkvärdigt
men det ska bli spännande att få se vad det blir.

Inga kommentarer: