Matklubbens Topplista

fredag, september 19, 2008

Fredagmys efter en sliten dag på jobbet

Efter en demodag som denna var det mycket skönt att få gå ut och äta middag!
Mina fötter värkte som aldrig förr och jag som nästan hade fått bort den värsta inflammationen under hälen genom att inte stå så mycket, nu är det tillbaka.

Idag har jag stått på Ica i Vännäs och demat ekologiskt fil med F-müsli.
En fredag!
Vem köper fil en fredag?
90% av alla som handlade, stannade vid taco- hyllan
jag hade knappt 150 som smakade, vilket jag inte är förvånad över.
När jag står på andra butiker i stan brukar jag ha upp emot 1000 provsmakningar.
Så det var dryga sju timmar.

Vi åt på Balder och Amanda följde också med.
Åke och Amanda åt kött och jag åt Taco- buffé med kyckling, jättegott alltihop.
Sen cyklade vi hem och såg Dobidoo.

Inga kommentarer: