Matklubbens Topplista

tisdag, september 16, 2008

Andra dagen på jobbet

Jag har kommit in i jobbet förhållande vis fort,
det är bara som om jag skulle ha varit typ mamma ledig eller nå´t sånt, för det är ju bara ett drygt år sen jag jobbade där sist, det mesta sitter kvar.
Det är mycket skönt att få jobba på ett jobb med ett färdigt koncept,
en väl inarbetad personalstab och en koncern som vet vad de vill och verkligen jobbar för att komma vidare. Mycket seriöst, VD:n är grym!
Jobbet är ju dessutom mycket fritt, jag lägger upp dagen som jag vill bara jag gör mina timmar och ser till så att bokningarna läggs in och personal bokas och info och material skickas osv. och det kan jag göra till och med i sömnen, allt är ju lätt när man kan det.
Men jag längtar tills kontoret är helt i ordningställt, telefon och fax funkar och när jag har lärt mig både löneprogrammet och faktureringen, för det är helt nytt, men som sagt var när man inte kan det så är det svårt, men det är ju bara en tidsfråga innan det är omvänt.

Inga kommentarer: