Matklubbens Topplista

tisdag, april 02, 2013

Hemma.

Så var vi hemma igen, faktiskt superskönt och särskilt efter en så fin helg. Umgänge med Ida, få skämma bort henne lite, det blir ju inte allt för ofta. God mat och bra underhållning. Och sen allt jag har shoppat, jag som inte skulle köpa några kläder, men, men det är bra vardagskläder precis vad jag behöver.

Nu när det är vardag, ska jag försöka mig på att fasta igen, så får vi se vad det ger för resultat. Måste bara få in träningen under förmiddagen. Ska börja cykla en längre sträcka till jobbet, men jag borde börja styrketräna, för mina axlar och bröstryggs skull. Vill inte köpa något träningskort, då jag vet att jag inte kommer att utnyttja det, är ju en periodare när det gäller träning. Men när vi kör igång med kolonilotten så blir ju det styrketräning.

Ha en riktigt skön tisdag.

Inga kommentarer: