Matklubbens Topplista

onsdag, april 17, 2013

AAAJjj!


God morgon!
Ojojoj, igår kväll när jag hade vattnat blommorna i trapphuset klämde jag lång- och ringfingret i dörren, Aaaj så sabla ont det gjorde. Sen var den kvällen förstörd. Och jag som hade planerat så mycket. Det var bara att gå och lägga sig.

Jag har sovit relativt gott frånsett alla toalettbesök, det räckte inte med dom tjugofem gånger jag sprang under dagen, ha ha ha.
Men sen har jag drömt en massa och inget gick bra, vaknade strax före sex kände mig gråtfärdig, för då hade jag precis blivit av med min telefon, någon hade bytt ut den mot en Ericsson från 90-talet, jag hade missat planet till New York med mina arbetskamrater, och jag tröståt en jättehamburgare. Det hände hur mycket andra hemska saker däremellan, men detta var en kort sammanfattning. Det var en riktigt jobbig dröm.

Nu ska jag dricka mitt citronvatten innan jag ska hoppa in i duschen.





Inga kommentarer: