Matklubbens Topplista

torsdag, april 18, 2013

Frukost Dag 3

Jag kan bara inte äta ägg utan kaviar!
Så det blev en dutt på varje ägghalva. Men nu kände jag hur sött det smakade, så jag måste redan ha förändrat mina smaklökar, annars har jag bara tyckt att det har smakat salt.

Och en annan överraskning var att grapefrukten var ju riktigt söt och god. Det är inte någon favoritfrukt, har mest tyckt att de har smakat beskt. Nu var det här en röd, dom kanske smakar annorlunda mot en vanlig.

I julklapp önskade jag mig av barnbarnen en mugg och ett glas som jag kunde ha på jobbet. Jag tänkte mig en mugg från Indiska och ett glas från typ Expo. Och så fick jag en kopp och ett glas från Önskabutiken, dom är ju alldeles för fina och dyrbara för att ta med till jobbet. Och nu är de favoriter här hemma.
Vattnet ser extragott ut i glaset och muggen är så skön att både hålla i och dricka ur.





Inga kommentarer: