Matklubbens Topplista

tisdag, april 16, 2013

Lunch Dag 1

Måste erkänna att jag har fuskat, hehe, jag var bara tvungen att dricka en halv kopp kaffe där vid halv elva, för då kom huvudvärken smygande. Och tänk den gick över.

Nu är det äntligen dags för lunch. Jag är superhungrig, så det ska bli så gott med Tonfisksalllad.

Vattendrickandet gör att jag får springa på damernas hela tiden, jobbigt men säkert nyttigt. Ha ha ha.

Efter lunchen var det tur att jag hade kvar ena halvan av äpplet, annars hade det blivit en chokladboll eller en punschrulle eller en stor tugga av en biskvi.

Det här känner jag igen från tidigare försök att äta mycket sallad och torra grönsaker och frukt. Jag känner mig tom. Men som sagt det är 17-dagar det gäller. Vet inte sen vad det blir för ändring på kosten, har inte läst så långt, vill vara fokuserad på första fasen och inte gå händelserna i förväg.

En liten titt ner i påsen med lunchlådan.


Inga kommentarer: