Matklubbens Topplista

måndag, mars 23, 2009

Makes your body sving

Vaknade till en låt, som var så medryckande, kunde bara inte ligga still, det bara spratt i benen.
Kände absolut inte igen sångerskan och har aldrig hört låten spelas på radion förut heller, så jag låg kvar och dansade med fötter, ben och höfter hela låten ut, för att få veta vem det var.
Och det var denna, och hon har ju aldrig varit någon favorit. Kommer nog inte att bli någon favorit i fortsättningen heller, men låten var medryckande i alla fall, kanske en låt till löpbandet.

Annars så hade vi -8 grader i morse, samtidigt singlade kallsnön ner och gav Umeå ett tunt lager över den hala isen, så det gäller att gå försiktigt. Solen vill inte riktigt spricka fram, den ligger där och trycker bakom den grå himlen och det blåser lite.
Men jag tog en rask promenad före lunchen i alla fall.

Så nu har jag precis ätit, ska nu koka mig en kopp te och fortsätta med att göra lönerna.
Alltid lika jobbigt varje gång.

2 kommentarer:

Ida sa...

jag såg henne, sångerskan, på apoteket igår.

Anonym sa...

Det var det värsta!