Matklubbens Topplista

fredag, oktober 02, 2009

Magkänsla

eller den kvinnliga intutionen
har talat idag.
Hela morgonen
kände jag på mig
att
det skulle
strula
med min
demo.
Mycket riktigt
när jag kommer till butiken
har inte produkten
Skaldjurslasagne
som jag ska bjuda på
kommit!
Min kontaktperson
sa hela tiden
om
fem minuter
om
fem minuter
ska jag hjälpa dig
och jag väntade
i en halvtimma
så till slut
efter att
jag
pratat med säljaren
fick jag besked att jag
istället
skulle bjuda på
deras tre andra rätter
supergoda
och
vällagade
tack
och
lov
men det fanns inte
tillräckligt för att räcka
till klockan 20.00
så jag gick hem
redan
klockan
18.00
det ser jag bara som
en
stor
bonus
nu sitter vi
i
soffan
mätta och belåtna
och ser på Idol
och
njuter
av
att
vi
har
renbäddat
dammsugit
och
skurat
golv

Inga kommentarer: