Matklubbens Topplista

fredag, oktober 16, 2009

Dagens lunch

Grov macka med rökt oxkött, yoghurt och en kopp te.

Dagen började med att jag skjutsade Fanny till barnmottagningen

för influensasprutan.
(med hennes sjukdom har hon förtur)

Efter det, styrde jag kosan mot Ica Maxi och Bonde i butik.
Jag började med att tärna ost till ostdemon
vi skulle ha samtidigt.

Sen gjorde jag grytan färdig med grönsakerna och så kokade jag potatis.

Det har varit en riktigt lyckad dag
grytan blev hur god som helst
jag har fått så mycket beröm
under hela dagen

jag är helt överväldigad.

Det resulterade dessutom till fler jobb
för de säljare som hade egna
demos,
tyckte att jag
hade det de sökte,
att jobba med
glädje.
Jo
jag tackar.
Vill man avancera
får man bjuda till.

Men i kväll kommer jag att vara
trött,
och
det
med
all
rätt.

Inga kommentarer: