Matklubbens Topplista

fredag, januari 16, 2009

Rekord

-23,8!
Fatta så kallt,
så kallt har vi inte haft på flera år.
Helst skulle jag sitta inne hela dagen med min stickning, tänd brasa och te spetsat med rom.
Men jag demar idag!
Kall pastasallad, måste nog omarbeta det receptet till en rykande het pastarätt, krämig och god.

Igår natt frös jag, som en tok, så jag vred upp alla element till max, nu är de så varma att man inte ens kan lägga handen på dem.
Så denna natt har det varit varmt och skönt.

Ikväll blir det en skön hemma kväll med Let´s dance, ost och skinkpaj, en flaska vin och mitt handarbete.

I morgon börjar jag dagen med träning på Iksu spa, efter lunch ska vi på Munskänkarnas vinmässa och på kvällen ska vi gå ut och äta, för det är halva priset på flera restauranger.
Vi har lockat med oss Åsa och Jörgen så det ska bli jätte trevligt.

På söndag är det 3-barns kalas i Flurkis, på Kristinas födelsedag dessutom, så då passar vi på att gratta henne också.

Inga kommentarer: