Matklubbens Topplista

onsdag, januari 14, 2009

Halv åtta hos mig?

Snart ska jag åka till Amanda.
Hon har problem med sin dator, så Åke har beställt en reservdel.
Tills den kommer får hon låna min dator.
Kom just på att jag måste ju anmäla mig till halv åtta hos mig innan den femtonde, och det är ju im.
Man skulle maila in en bild på sig själv, och några från sitt boende och jag har ju alla bilder i min datorn.
Man skulle också skicka med förslag på vad man skulle bjuda på.
Det är det svåraste.
Vilken mat gör att just jag kammar hem vinsten.
För det vore ju ganska kul om jag skulle vinna.
Det har varit rätt så varierad mat hitills, men ingen som man har tyckt har varit riktigt proffsig.
Inte för att jag vill påstå att min matlagning är proffsig, men jag har höga krav på det jag ska äta och i allra högsta grad det jag ska bjuda på, det ska både vara trevligt presenterat och smaka otroligt gott.

Nåväl jag kommer väl på något.
Bära eller brista.

Inga kommentarer: