Matklubbens Topplista

torsdag, februari 13, 2014

Jobbet tar all min kraft...

Vissa dagar när jag jobbar nio timmar helt själv, tar jag totalt slut där vid fem tiden. Och då har jag en och en halv timme kvar att jobba.
Intensiva minutrar då alla som själv jobbat hela dagen utan att kunna ta sig från jobbet, vallfärdar till min butik i hopp om att få sig ett gott surdegsbröd och ett par semlor, plus att packa kvarvarande bröd till morgondagen, städa, diska bläck och till slut göra kassan.

Så när jag ska promenera hem och det värker i fötter och ben vill jag bara gråta. 

Därför blir mina inlägg här lite sporadiska. Viljan finns men orken tryter.

Jag gick in i min inläggslista och hittade 26 utkast! 26 stycken, det var påbörjade kakrecept, bilder utan text ja allt möjligt och nu känns dom inte aktuella längre. Nåja nån gång kanske det passar att lägga ut dom.

Ha en fin kväll, här blir det att sätta sig framför den varma brasan och koppla bort det onda knät.



Inga kommentarer: