Matklubbens Topplista

tisdag, oktober 21, 2008

Exhausted

Har jobbat med löner hela dagen.
Det tog totalt musten ur mig.
Jobbade i ett helt annat löneprogram än vad jag är van vid.
Det var så krångligt när man skulle lägga in plockarnas tider manuellt, plus alla extra utlägg och det som inte kom med från augusti månad.
Gjorde fel flera gånger!
Men tredje gången gillt.
Skrev ut lönebesked.
Skrev ut lönelista till banken för utbetalning.
Skrev ut papper till revisionsbyrån.
Kände mig nöjd över att jag hade klarat allt, till slut.
Vek lönebeskeden och stoppade i kuvert.
Frankerade.
Då kom chefen in och frågade om jag hade kommit ihåg att lägga in personalen som jobbade med läkare utan gränser.
NEEEJ
Aja får ta det im. som kompletterings utbetalning.

Cyklade hem.
Kokade pasta, hade gjort köttfärssåsen igår kväll.
Rev morötter och gjorde en god vitkålssallad.
Efter maten försökte jag se en film, men jag orkade inte hänga med i handlingen, så nu blir det en tidig kväll,
klockan är inte ens tio.

Inga kommentarer: