Matklubbens Topplista

lördag, februari 07, 2009

Veckan som varit

Måndag: Kontor, kaosartat, telefonen ringde konstant, jag fick inte ens hälften av allt jag hade planerat gjort. (Skriver man så?)

Tisdag & Onsdag: Sthlm på kvalitetsmöte. Åkte tisdag morgon och kom hem onsdag kväll. Mkt komprimerat program som avslutade tisdagen med grupparbete och gemensam middag. Onsdan började direkt efter frukost med redovisning och sammanfattning om hur vi ska gå vidare för att bli en starkare grupp. Hjälpa varandra med inspiration och idéer. Och hur vi bibehåller kvalitén i fortsättningen. (Tyvärr fanns det inte utrymme att hinna träffa Ida)

Torsdag: Skulle bli den dagen som jag skulle ta igen allt jag inte hann på måndan, plus allt som kom in under tis/ons. Jag hade sammanlagt 16 bokningar att lägga in och bemanna.
Vid fikat ringer en säljare och säger att vi har en demo här i stan, som har blivit missad av samdemopartnern att boka, så det var bara att hoppa i demoutstyrseln och åka på studs, det är ju lönlöst att försöka hitta personal som kan hoppa in med så kort varsel.
Men det gick bra, det var en mkt trevlig kak/kaffe demo.

Fredag: Denna dag började jag med att få akupunktur för knäna. Det går åt rätt håll för svullnaden har gått ner ganska ordentligt, men jag kan inte böja på knäna, sitta på huk eller sitta skräddare är en omöjlighet. Till veckan ska jag få ett träningsprogram som ska stärka musklerna runt knäna. Efter några veckor ser vi om det hjälper, om inte så måste vi koppla in en läkare och då blir det eventuellt operation.
Sen blev det kontor resten av dagen. Fick mkt gjort. Så det blev ändå ett bra avslut på denna jobb vecka.

Efter jobbet hämtade jag upp Amanda i stan, det var -15. Vi åkte hem en sväng bara för att fräscha till oss lite och vänta in Åke, sen tog vi bilen till stan, kan ses som lyxigt men nu hade vi
-17. Vi gick på Balder och åt middag. Mkt gott och skönt att bara få sätta sig vid dukat bord och bli serverad.
Efter middan skjutsade vi Amanda till en kompis, de skulle gå på bio senare på kvällen.
Vi kom hem lagom till Let´s dance och så gjorde vi oss en rom och cola.
Samtidigt stickade jag på sockarna och nu är de färdiga.

Inga kommentarer: