Matklubbens Topplista

måndag, oktober 08, 2007

Snabbfika

På vår affärsresa till Stockholm övernattade vi i Gävle, och då passade vi på att hälsa på Joanna och Jon, med vi menar jag, jag och Amanda.

Amanda följde med för att överraska Ida och för att göra något annat än att bara vara i Umeå.

Joanna och Jon bjöd på go fika.

De hade en mkt mysig lägenhet, med gamla fina möbler.

Joanna visade oss sina nya fina höstkappor och vi kikade in i hennes fantastiska klädkammare, med alla vackra och spännande kläder, skor och smycken...

om jag hade varit barn skulle jag ha kastat mig in och provat allt och kollat på alla skor och accessoarer, lekt att jag var en fin prinsessa...

fast om jag ska vara ärlig så skulle jag egentligen ha velat göra det som vuxen, men det verkar lite konstigt, så där nyfiket som man inte får vara i vuxen ålder.

Inga kommentarer: