Matklubbens Topplista

torsdag, oktober 11, 2007

Ringrostig? Skulle inte tro det.

Nu ska jag ut på min första demo på mitt nya jobb.

Det var ett tag sen sist, för att vara exakt så har jag inte demat sedan 1 juni.

Det kommer nog att kännas som vanligt i alla fall, det sitter i ryggmärgen.

Det ska bli riktigt roligt att höra reaktionen från konsumenterna, för de kommer ju att känna igen mig, men vilket företag förknippar dom mig med, Norrmejerier eller Action People, det är det som kommer att bli riktigt intressant.

Det är nog många som kommer att fråga om vårt företag och många kommer att vilja jobba för oss, det har jag ju märkt hitills, och det är ju bara positivt. Det gäller ju bara att få säljarna att boka oss.

Men efter idag så kommer nog mycket att lossna på arbetsmarknaden, för det är den där första tröskeln, att få en demo i butik som är förlösningen.

Så idag ska jag ge järnet, och sälja så det ryker.

Inga kommentarer: