Matklubbens Topplista

tisdag, januari 25, 2011

Jojoväder

Jag längtar efte sommar, sol och blå himmel och en resa utomlands.

Alltså så less jag blir på detta väder.
I går hade vi +5 grader, fåglarna kvittrade som bara den och det droppade från taken i strid ström, rena rama vårvädret.

Och i morse när jag steg upp var det -11, det steg visserligen till -6 mitt över dagen, men innan kvällen så skönk det till -16 grader.

Nu har det varit så här i ett par veckor.
Och jag får så ont i mina leder.

Nästa vinter ska vi bannemä åka utomlands i minst 2 veckor.

Om man åker i mitten av januari då när jag ändå har så lugnt på jobbet, kommer man hem i början av februari, då borde det ju vara något jämnare väder.

I kväll var det öppet hus på Fannys skola, det var trevligt med fika och dansuppvisning.

Men nu blir det sängen, jag är så himla trött, har egentligen varit det hela eftermiddan.

Jo och så har vi hämtat ut biobiljetter till förhandsvisning av The King´s Speech.

Gonatt alla godingar. Puss!







Inga kommentarer: