Matklubbens Topplista

tisdag, januari 18, 2011

En vanlig sketen tisdag


Idag har jag jobbat lite, bokat personal och gjort grunden till lönerna.

Och så har jag fått zonterapi och akupunktur med infraröda strålar och masage, helt underbart.

Men mest har jag läst i min ny bok om Detox för resten av livet. Det är the one and only, den enda boken man behöver och ingen eller inget annat för att kunna lyckas med detta.

Den tar upp ALLT, precis allt. Så köp den om du ska följa en detox, bli av med alla extra kilon, få den kropp du är ämnad att ha och stanna där för resten av livet.

Visst låter det underbart, nu slipper man luras av alla olika bantningsmetoder och spara pengar på all onödig "skit"!

Nu ska jag ut och promenera i det kyliga men friska vädret.


Puss på er alla gullrumpor, njut av livet!



Inga kommentarer: