Matklubbens Topplista

onsdag, januari 19, 2011

Headake


Idag har jag haft så ont i huvudet och varit helt lamslagen, efter behandlingen igår.
Jag steg upp strax efter sex, drack mitt citronvatten i små klunkar och jobbade faktiskt lite.

Jag gick jag min morgonrunda, men oj så trött jag var innan jag var hemma.

Jag var tvungen äta frukost före jag duschade för att orka.

Sen var det bara soffan som gällde, och en film.
Men först fyllde jag karaffen med vatten och så kokade jag detoxte, en hel kanna, här ska det rensas.

Sen bäddade jag ner mig under en tjock varm filt och så såg jag Precious !

Det var den mest känslosamma film jag sett på länge. Tårarna forsade av ilska, sorg och förtvivlan. Stackars flicka! Och det värsta av allt detta händer NU, precis NU, blir någon utsatt för det värsta, värsta övergreppet någonsin, bara för att det finns så många jävla, förbannade, satans egoistiska kukhuvuden!!!

Denna film kommer att sitta kvar länge i mitt minne.

Efter filmen var jag bara tvungen att göra något för att distrahera tankarna, så jag spelade spel i tre timmar.

Det är svårt att betygsätta den, men det får bli en tia, för den var så känslosam och välgjord.

Lev ditt liv för din skull
Ingen annan, kan eller ska göra det åt dig

Se till att innehållet blir som du vill ha det
Livet är här och nu, alldeles för dyrbart att kastas bort

Ha en fortsatt fin onsdag mina kära, köp en blomma och gör någon glad. Puss!

Inga kommentarer: