Matklubbens Topplista

torsdag, juli 05, 2012

Så där, då hade man jobbat klart sin andra och sista kväll, för denna vecka.
Jag älskar denna arbetsvecka, just för att jag är ledig tre vardagar. Visst är det trist att jobba helg ibland, men det är så mycket värt att få vara ledig, Ti & O & F och att jag börjar kvart över två M & To, så det över väger allt det tråkiga.

Det var lugnt för att vara torsdag, alla har väl varit ute i det fina vädret.
Kunderna börjar komma senare och senare och det går mycket grillat och sallad ända fram till strax före tie.
Så idag blev det stressigt när vi skulle stänga, men vi hann precis till kvart över.

Nu har jag kvällsfikat, så nu blir det skönt att lägga sig, för fy tusan så ont jag har i höger benet. Tur att jag är ledig i morgon.

Hoppas ni har haft en super härlig torsdag.

Puss och kram.

Ps. Det växer så det knakar på balkongen. Kolla lillgurkan :)

Tomaten trivs också i sitt lilla hörn, det verkar lovande med tomatskörden.
PaprikaCayenne, ska vara lättodlad, än så länge är frukterna små, men det är nog för att den har så liten kruka. Jag ska plantera om den snart.
Det ska bli spännande och känna hur stark den kommer att bli.
Chili, har jag aldrig odlat förut. Det ska också bli spännande att följa och hur starka de blir.
Den blommar för fullt.

Inga kommentarer: