Matklubbens Topplista

fredag, juli 06, 2012

En är klar

Alltså vilket väder vi har!
+27 grader!
+31 på balkongen.
Jag, klagar verkligen inte, det är det här man har väntat och längtat efter.
Men fasen vad ont i huvudet jag fick i eftermiddag.
Men det var självförvållat, jag var på Expo och tokshoppade, fyndade en hel del, men hade inte med mig något vatten. Det tar tid att få vätskebalansen återställd, så det är först nu, typ klockan åtta, som jag känner mig okej.
Innan det 2 liter vatten, Ayran, kaffe, vila under svala lakan i trettio minuter, mer vatten och till slut en kall dusch.

Då först kunde jag njuta av en kall välbehövlig öl!
Och god middag.
Det blev grillad Entrecote från USA, köpt på Coop, så jäkla mört och gott. Plus gott vin. Concannon, det bara måste ni prova, det är helt fantastisk. Dock, beställningsvara, men man får planera.

I morgon blir det jobb, men vet du vad, det går hur bra som helst att jobba helg, nu när jag har varit ledig flera dagar, man anpassar sig helt enkelt.

Nu, till rubriken, jag har målat, en stol, men bara ett varv. Det andra får jag måla när jag har orken. Man, kunde ju tro att det var en snaps, hihi, det får bli till surströmmingen, nästa helg.
Då, förhoppningsvis kan vi sova över.

Ha en fortsatt skön fredagskväll, alla godingar.

Puss och kram.

Inga kommentarer: