Matklubbens Topplista

onsdag, juli 04, 2012

Men jag glömde ju

att berätta,
att skåpet var ju skadat, och på den sidan som man ser mest.
Så jag ringde och pratade med Hjärtero om det hela och vi kom fram till att jag kan nog laga den brädan utan att det ska synas allt för mycket.
Så fick jag skåpet rabatterat med nästan 20%, det är jag supernöjd med, trots att jag måste laga skadan själv. Men alternativet att byta underrede med det skåpet som står på Hjärtero, kändes alldeles för omständigt, låna släp igen och konka och bära, nää, då lagar jag mycket hellre.

Här ser ni skadorna,

Skåpet från utsidan, den som står så man ser hela sidan, inte bra.
Men jag kan nog spackla och måla så att det inte syns, så mycket.

Skadan sedd från insidan, det var en rejäl smäll där, säkert med någon palltruck.
Men, NU, ska jag lägga mig!
Sussa sött, alla sötnosar.

Inga kommentarer: