Matklubbens Topplista

söndag, februari 20, 2011

Något humanare

var temperaturen denna morgon endast -10 grader, hahaha man blir ju helt skadad av att ha en temperatur som tangerar -30 så då tycker man att
-10 är rena blidan.

Morgonen har varit lugn och skön, vi har bland annat sett film, Knowing . Det är inte alltid lätt att välja rätt filmer bara utifrån ett fodral med en liten text om handlingen. Men den var intressant och spännande dock med ett helt obekripligt slut, nästan så att man kan förvänta sig en fortsätttning. Mitt betyg blir en 8.

Jo, gårdagens tidsschema fungerade hyfsat ända tills vi skulle basta, då sprack det, för det var så varmt och skönt och så trevligt så vi bastade länge, länge. Så middan åt vi i soffan samtidigt som vi såg melodifestivalen. Men det är ju inget ovanligt, utan egentligen var det ju som vanligt.

Nu ska Åke sätta upp köksskåpen i Amandas lägis och jag ska städa lite här hemma, renbädda och så ska jag baka något gott till eftermiddagsfikat, vad har jag inte bestämt ännu, men det ska bli något nyttigt.

Och så har jag pratat med syrran i Innervik, det var länge sedan så det var verkligen trevligt, och så härligt att höra att hon mår bättre.

Men nu tror jag att jag ska ta en promenad medan det fortfarande är ljust ute, vi har lätt snöfall och det är ganska mulet, hade verkligen önskat sol idag.

Sen ska jag se min andra film som jag fått i veckan och det är Flickan från ovan den verkar mycket spännande, skriver senare vad jag ger den för betyg.



Ha en fin söndag, kramelikram.
Flickan från ovan var riktigt kuslig, jag ger den en 8 i betyg.

Inga kommentarer: