Matklubbens Topplista

onsdag, februari 27, 2013

Morgonpigg.

Nu är allt i sin ordning, eller...
Jag vaknar i alla fall runt sex och känner mig pigg och utvilad. En riktigt skön känsla.
Är det ljuset möjligen eller är det för att två av fyra tråkiga månader är avverkade.

Igår morse var jag så taggad att ta en långpromenad till jobbet med stavar, minst en timme. Men när jag kom ut så möttes jag av världens ishalka och blåst. Så det blev en kortare promenad, dock något längre än vanligt. Vad jag längtar efter bara gator. Och då kan man börja cykla igen, jippi.

På jobbet har vi så roligt, min nya arbetskamrat är så glad och positiv och vi kan prata om allt. Det, är nog också en bidragande orsak till att jag känner mig piggare.

Ikväll är det Afterwork. Det ska bli spännande att träffa de andra butikernas personal under mer avslappnade former.

Men nu blir det in i duschen.

Ha en riktigt skön onsdag, alla godingar.
Pussellipuss.

Ps. Våra tandborstar hamnar så roligt,
"Are you talking to me?"

Inga kommentarer: