Matklubbens Topplista

torsdag, februari 07, 2013

Härlig morgon!

Jag blev väckt av telefonen vid elvasnåret av min zonterapeut tillika Sagagallerian ansvarige. Jag är så lycklig över att ha fått lära känna henne, hon är verkligen en energigivare, en hjälpare. Det är tack vare henne som jag är, där jag är nu. Och på sikt kommer det bara att bli, bättre och bättre. Vi är otåliga och impulsiva båda två, vi vill att det ska hända nu. Men då har vi, kanske som tur är bromsklossarna, både hemma och på jobbet. Men snart har vi en liten servering i gallerian. Efter fetisdan börjar vi bygga, jihoo, så kul.
Vi pratade länge.
När jag tänkte stiga upp ringde älskade Amanda och vi pratade ännu längre. Om allt mellan himmel och gjord, det är så underbart med alla mina tre döttrar, samtalsämnena tar aldrig slut, verkligen underbart.
Så klockan var nästan halv två innan jag klev ur sängen.
Dagens program:
Bada infraröd bastu och bränna bort skiten!
Duscha och peelabort skiten som kommer ut ur porerna!
Dricka detoxte och pinka ut resten!
Dricka blåbärssmoothies för att bygga upp mig igen.
Se romantiska filmer som gör mig glad.
Så var det väl rackarn, om jag inte skulle bli frisk igen, hahahaha.

Där bakom är min bastu, som ett halvmåneformat rör. Helt oumbärlig.

Inga kommentarer: