Matklubbens Topplista

torsdag, februari 28, 2013

Åååå Näääj, 1,3,2!

Upptäckte just att jag har lyssnat på bok ett och tre!
Har alltså hoppat över andra boken.
Tyckte väl att boken började så rakt på och det kändes som om jag hade missat något i handlingen. Nåväl, nu vet jag i alla fall, hur det slutar. Lyckligt.

Jamen just, vilka böcker är det då? Jo det är de omtalade E L James, Femtio Nyanser av honom, Femtio Nyanser av mörker och Femtio Nyanser av frihet.

Jag lyssnar nu då, på den andra boken. Får väl tänka bort lite, att jag vet saker som man inte ska veta, men samtidigt får jag ju ihop det hela.

Jag tycker böckerna är ganska bra, men ibland blir man ganska trött på vissa delar, det är lite väl ingående beskrivningar om sexet, och i deras mailkonversation, läser hon upp adressaten varje gång, dvs hela tiden. Det känns som om hela första boken bara handlade om det, sex och mailing, lite tjatigt.

Inga kommentarer: