Matklubbens Topplista

torsdag, december 11, 2008

Efter tejpningen

Är det bra om man skaffar sig ett skoinlägg som är utformat speciellt efter ens fötter.
Hittade en annons i tidningen om just sådana inlägg och nu kostade undersökningen halva priset.
Jag ringde och fick tid en vecka senare, så i måndags var jag där.
Hon jobbade även med zonterapi, vilket jag aldrig har provat.
Hon frågade vad det var jag skulle göra, zonterapibehandling eller skoinlägg? Och jag svarade att jag skulle nog behöva båda två.
Eftersom jag ska fortsätta att tejpa fötterna hos Anna ett par veckor till så kom vi fram till att det är nog bäst att göra skoinläggen efter jag är klar med den behandlingen.
Så nu har jag povat zonterapi!
Och det var nästan det värsta jag har varit med om, det gjorde så ont, så ont, så ont.
Kvinnan som utförde behandlingen sa, -män vicken spänd och stel "männisch" du jär, men no sko vä få del hejna, men kroppen köm och få jobba myche, så du köm och må gode dålit ett par daga.
Hahaha, hon fick mig att skratta flera gånger för hon pratade verkligen brett.

Och hon hade rätt, jag har mått jättekonstigt dessa tre dagar.
Frusen och varm om vart annat, nästan som om jag hade lite feber. Plötslig huvudvärk med illamående och trött, jag har varit sjukt trött, sovit ett par timmar mitt på dagen.
Sovit oroligt på natten och drömt konstiga drömmar.
Jag ska tillbaka till henne om en vecka, få se om hon tycker att jag har blivit mindre spänd och stel.

Inga kommentarer: