Matklubbens Topplista

onsdag, mars 12, 2008

The last trip for this week, and

Jag skulle aldrig, aldrig, aldrig kunna jobba i Sthlm och pendla varje dag fram och tillbaka, för mina öron klarar inte flygningar, eller snarare landningar.

Nu susar det som fn igen i höger öra, det hade nästan gått över från i måndags, så nu tar det väl ett dygn till innan det blir bra.

Måste ta upp detta nästa gång jag ska till doktorn.

Dagen har i alla fall varit helt perfekt, ja frånsett då att jag vaknde 02.30 och min tungspena var svullen och hängde ner på tungan och framkallade kväljningar så fort jag svalde.

Har haft så förut och doktorn tror att det beror på snarkning, men enligt Åke så har han inte hört att jag snarkat i natt, jag har kvar lite svullnad fortfarande, men det ger sig väl.

Planet startade i alla fall 07.30, vi flög med SAS och de bjöd på frukost, det var trevligt.

När vi landat tog vi en taxi till Hotellet där vi hade mötet.

Mötet var mycket givande och vi har ganska lika upplägg hur vi ska utföra demonstrationerna i framtiden, färre men desto mer färgstarka och event betonade.

Efter mötet tog jag en promenad till Hötorget och mötte upp Ida, vi gick till Kungshallarna och åt en Tacotallrik till lunch, jättegott.

Eftersom jag skulle ta ett plan hem redan halv två, så var vi lite stressade, men inte så stressade att vi inte kunde unna oss en dessert, så vi gick mot centralstationen och på vägen köpte vi en bägare helt underbar Italiensk glass.

Ida var så fräsch och snygg , hon känner inte så mycket av operationen annat än att hon är trött, och det märktes inget på henne.

Jag längtar redan tillbaka, men då ska man ha gott om tid, det får bli till sommaren, och en hel vecka så att man hinner med allt det man vill göra.

Nu ska jag göra en soppa till middag, är fortfarande mätt efter lunchen, så då blir det bra med något lätt.

Inga kommentarer: