Matklubbens Topplista

måndag, mars 10, 2008

Det är bra att vara morgonpigg

men inte när man har ställt klockan på 05.15, för att hinna allt innan planet går 07.00, och jag vaknar 03.48, när jag ändå hade kunnat få sova en dryg timme till...

Nåväl nu har jag duschat och sminkat mig, packat om min handväska, vilket måste göras lite då och då, kokat ägg och gröt, och så sitter jag och bloggar.

Jag tänkte att jag skulle ta med mig en bok, det är alltid bra att ha när det blir långa stunder då man bara reser, men kunde knappt bestämma vilken jag skulle ta, alla nya är så tjocka och tunga, men eftersom jag håller på att packa och sortera i alla böcker så hittade jag en bok som jag läste för flera år sedan, "Franska kvinnors smala hemligheter", så den blir det.

Men nu ska jag fixa håret och så ska vi snart åka.

Jag får önska alla en bra dag.

Inga kommentarer: