Matklubbens Topplista

torsdag, juli 17, 2008

Nu ska det tränas!!!



Vi har länge tänkt skaffa någon form av träningsredskap, men har inte kunnat bestämma vilket.
Eftersom jag tränar på gym och betalar dyra pengar varje månad, skulle jag spara en hel del genom att kunna träna hemma.

Nu när vi var i Arvidsjaur visade det sig att Marianne hade en Orbitreck!

Det är oftast på en sådan fast större som jag tränar mest på, på gymmet.

Eftersom Marianne inte var belåten med maskinen så fick vi köpa den.

Det bästa av allt var att Emma och Staffan tog med sig den till Umeå, eftersom vi skulle vidare till Skirknäs och bilen var fullpackad.

Jag har hunnit med några timmars träning redan.
Det är perfekt, att kunna träna på morgon när jag vaknar tidigt, det är bara att starta Tv:n eller en film eller ännu bättre musik och bara trampa på.

Fanny och Camilla var här på förmiddan och Fanny stod mest hela tiden och trampade, så den kommer att vara till mångas nytta.

Inga kommentarer: