Matklubbens Topplista

lördag, februari 18, 2012

Melodifestivalen

alltså, jag äääälskar detta spektakel!

Det ska alltid vara med någon pajas i varje deltävling, hahaha, denna gången,  Ranelid, och självklart gick han ju vidare,  som alla andra "jokrar", men min favorit ikväll, var ju Molly Sandén, snacka om bra låt och framträdande.
Hon måste ju bara vinna hela tävlingen, så jäkla bra.

Nåväl, jag har jobbat idag, och som vanligt så var vi ju en person kort, så nu är jag relativt sliten, men ändå på gott humör.

På grund av det alarmerande snöovädret, så hade vi konstant kunder från klockan 08,15 och hela dagen fram tills dess att jag slutade vid 17- tiden.
Snacka om tryck, alla ville handla goda delikatesser och färdig mat, tur att vi har många bra produkter att erbjuda.

Jag har blivit helt beroende av vårt Amerikanska kött, naturbetesdjur, plus extra utfordring  av majs, därav det fina insprängda fettet och helt utan antibiotika .

Så ikväll blev det god middag med oxfilé, marinerad mozarella och ett gott rött vin.


Men nu blir det sängen, jobbet väntar även i morgon.

Puss och kram så länge.


Idag känner jag mig som en kärvänlig elefant, som gosar in sig i Åke. Tänk så bra man kan ha det, ändå :)

Inga kommentarer: