Matklubbens Topplista

lördag, juli 18, 2009

Frejas dagbok

Dag 3
Idag har det inte hänt så mkt.
Jag har bara ätit och sovit mest hela dagen.

Jag fick ett busryck men jag har slarvat bort mina möss så jag har inga roliga leksaker att leka med. Jag försöker hitta annat att leka med, pennor, tops, måttband, men det finns ju inget på golvet här.

Åsa har satt upp nya gardiner i deras blivande matrum och det hängde roliga snören i den som jag började leka med, men det var inte poppis, så då blev det slut med det också.

Det hände en liten rolig grej idag och det var att två ungdomar kom hit och köpte Å&Å:s soffgrupp.

Jag gillar människor och det är så kul när det kommer nya som kan leka med mig.

Jag försökte busa med tjejen men då tyckte Åsa att jag blev för livlig för jag rusade på sofforna som de skulle sälja, så då stängde hon in mig i sovrummet!

När jag fick komma ut jamade jag det värsta jag kunde och försökte klappa till henne med tassarna, men då höll hon mig så att jag inte nådde och sen var jag glad igen.

Jag har varit ute på balkongen och kollat läget, men det var så lugnt inga katter ute så jag la mig i Åsas solstol och tvättade mig och sov en stund mitt i den varma solen.
Suuperskönt.

Inga kommentarer: