Matklubbens Topplista

fredag, juli 17, 2009

Frejas dagbok

Dag 2, del 1
I morse väcktes jag kl 06.00 av att Å gick på toaletten.


Jag sträckte på mig och gick lite mödosamt in i köket,
satte mig på golvet i en varm ruta av sol.


Sen hoppade jag upp på diskbänken och spanade runt lite,
mmm det luktar fisk, va gott,


oj vad hungrig jag blev...


bäst att jag talar om det för Å,


jag jamar bara lite, annars blir hon nog irriterad för hon är ju så nyvaken.


Japp, det funkade,


men vad nu, kattmat från Ica!!!

Neeeeej, jag vill ha fisk, fisk, fisk.


Och, Å gick och la sig igen.


Då får jag väl äta lite av det äckliga torrfodret istället då, det mättar ju i alla fall i brist på annat.
Sen går jag väl och lägger mig mellan dem och sover några timmar till.
Så supermysigt.
Mjau, så länge.

Inga kommentarer: