Matklubbens Topplista

onsdag, juni 27, 2012

Dagen har flutit på bra idag, vi hade två extra personal, så idag har man hunnit med det man ska göra plus lite till. Jag har städat kallskänkskylen och tagit avloppen, det behövdes verkligen, det var helt stopp.

Dessutom har jag varit något piggare, trots att vädret har varit detsamma.

I eftermiddag köpte vi färg till kolonistugan, så i morgon är jag ledig då ska jag måla taket ett andra varv och första varvet på väggarna. Sen ska jag så sallad och rädisor. På kvällen har vi vår sista trädgårdkursträff. Då är det kul om vi har någorlunda ordning i stugan.

Det ska bli kul att se alla dom andras lotter, för det skiljer väldigt mycket lotterna emellan.

Snart blir det natti, natti. Längtar efter att lägga mig och läsa några kapitel i min bok.

Puss och kram, sov så gott.

Ps. Jag byter boken mot en inredningstidning, behöver inspiration inför kommande möblering och inredning.

Inga kommentarer: