Matklubbens Topplista

måndag, april 11, 2011

Leva som i en dröm

 Jag har lyssnat på tre mysiga böcker skrivna av Denise Rudberg Jenny, Matilde och Åse.
En fantasivärld som mycket riktigt kunde vara verklighet.
Tänk att få leva som de tjejerna, kunna köpa sig en lägenhet i Stockholms innerstad för 7 miljoner och ändå ha kvar våningen i Oslo och lägenheten på Mallorca, de du.
Starta ett företag som genererar resor till Milano, Paris och London flera gånger per år.

Jag tycker att det är underbart att kunna drömma mig bort i sådanahär böcker emellan åt.

Men nu är det svårt att hitta något som är lika bra och med så fantastiska uppläsare.
Kristin Meltzer och Rachel Molin är helt fantastiska uppläsare.



Nu ska jag i alla fall sätta mig på balkongen i solen med en kopp te och lyssna på Arto Paasilinnas Snablar! i ett par timmar.

Inga kommentarer: