Matklubbens Topplista

söndag, november 22, 2009

Ikea

Vi hade en helt underbar dag i lördags på Ikea.
Vi åkte buss, så enkelt och så underbart.
Jag lyssnade på radio, sov en stund och bara slappade.
Solen kom fram och bländade oss, så härligt, det var länge sedan, så jag insöp allt ljus jag bara kunde få.


Här försöker jag dokumentera min idé till förvaring på toan, utnyttja takhöjden med hyllor ovanför dörren.
Första vändan till bussen för avlastning innan lunch. Busschauffören hade miss förstått tiden då bussen skulle vara öppen, så vi fick stå utanför och vänta i 45, minuter.

Hahahahaahaahaha, Camilla och Amanda värmer varandra i skydd från den kalla snålblåsten mellan två bussar.
Busungar!

Sen blev det lunch på Taco bar i den underbara Birsta gallerian.
Tänk om vi kunde få ha en sådan galleria i Umeå.


Guacamole, nachos och starkt kryddad tacofärs mmmmmm.

Inga kommentarer: