Matklubbens Topplista

torsdag, juni 25, 2009

Detta var ju intressant

Din personlighetstyp:
Kreativ, handlingskraftig och snabbtänkt.
Duktig på många saker.
Tycker om att debattera och kan vara angelägen om att få sista ordet.
Entusiastisk över nya idéer och projekt, men kan brista i förmåga att hantera vardagliga rutiner. Oftast frispråkig, uppriktig och bestämd.
Uppskattar att umgås med andra och är själv stimulerande sällskap.
Utomordentlig förmåga att förstå komplicerade koncept och finna logiska lösningar på problem.

Karriärer som skulle kunna passa mig:
Entreprenör -det kan man väl säga att jag redan är, funkar ganska bra men det är mycket att göra.

jurist- det vore coolt, men ganska försent.

psykolog- det får man använda sig av i många vardagssituationer utan utbildning, vissa har det..

fotograf- försöker man vara varje dag, med en bra kamera kan man komma långt.

konsult- det beror på vad man ska konsultera, men jag tror att jag är bra på det också.

säljare- är jag långt ut i fingertopparna.

skådespelare- när man vill kan man ta till det också.

ingenjör- nej det tror jag inte att jag passar till, fasst det beror ju på vilken ingenjör man skulle vara, jag tänker ju mest på byggnadsingenjör, så klart, Åke...

forskare- hemskt gärna, det skulle verkligen vara ett intressant jobb.

uppfinnare- ännu roligare.

marknadsförare- det är jag redan.

programmerare- nej det funkar verkligen inte.

komiker- särskilt när jag är på riktigt bar humör, jag gillar verkligen att roa andra.

analytiker- vardagsmat.

kreditrådgivare- nej tack.

journalist- njae jag skulle inte tro det, kanske då nattetid, det är då jag kan få till bra texter.

psykiatriker- försent att utbilda sig, för man måste vara utbildad för att kunna ta betalt...

PR-ansvarig- det beror på.

designer- kanske...

skribent- njae samma svar som vid journalist.

artist- ja varför inte, stå -upp -komiker.

musiker- har alltid önskat att jag skulle kunna spela flera instrument, men i alla fall gitarr, piano och något blåsinstrument, till och med munspel.

politiker - absolut inte!

Inga kommentarer: