Matklubbens Topplista

söndag, maj 06, 2012

Tvära kast

Hahaha, ja jag är arbetslös, men absolut inte sysslolös, herreminje vad jag håller på...men jag råkade bara läsa en artikel om en fantastisk viktnedgång, så då var jag ju bara tvungen att lägga ut den här på bloggen, undrar verkligen om detta funkar, det låter ju för bra för att vara sant. Och samtidigt är man ju lite skeptisk mot att ta piller mm, rädd för eventuella biverkningar med förödande utgång.  Nåväl läs HÄR och bilda dig en egen uppfattning. Jag har typ tio kilo kvar för att jag ska vara riktigt nöjd och komma i mina favoritkläder som ligger nere i källaren, men jag är för feg för att exprimentera med annat än vanlig mat och motion. Tror ni att man vågar prova?

Styrketräning = jobbigt och lite tråkigt!
Pusselipuss.

2 kommentarer:

Gerd sa...

Läste om det på nätet, och företaget är oseriöst, det finstilta som man inte får se förrän du betalat säger att du binder dig för flera månader och det kostar skjortan!

Åsa sa...

Det kunde man ju förstå, alltid finns det någon hållhake. Jag ska inte beställa, jag fortsätter med min kosthållning och motion.