Matklubbens Topplista

torsdag, maj 17, 2012

En veckas

Semester! Så skönt det ska bli. Sol och bad och god mat. Men det bästa av allt, tre träningspass om dagen ingår, nu får vi ju se om jag orkar alla tre pass, men två i allafall borde man ju fixa.

Hittade denna bild som jag tyckte kunde representera mig, nu är det ju inte Åke i stolen bredvid, utan Camilla och det kommer att bli så kul, så kul att åka med henne. Självklart kommer jag att sakna honom och denna resa kommer ju inte att bli som de resor vi gjort tillsammans, men det känns jättebra och en ny erfarenhet, det blir som att resa lite på egen hand.

Powerwalk med stavar blir morgonpasset, tänk så skönt, promenad i ljummen morgontimma, sedan njuta av frukost på balkongen.
Vattengympa vid lunchtid, perfekt, efter det kan man äta lunch och så kan man ta siesta på solstolen med gott samvete. För att avsluta dagens träning med ett svettigt träningspass i gymlokalen.
Fatta så skönt att sen ta en dusch, göra sig kvällsfin för att äta en god middag och se en sprakande scenshow, som också är gratis.
Man kan ju inte få det bättre. Om jag lyckas kommer jag hem fem kilo lättare!!

Vi har även bokat en båtutflykt, så Fanny och Lovisa får möjlighet att snorkla och kanske se några fiskar.

Jag håller er uppdaterade under veckan för vi har gratis Wifi på hotellrummet. Snacka om att bli bortskämda.

Ha nu en skön flygarhelg.


Puss och kram.

Inga kommentarer: