Matklubbens Topplista

måndag, juli 12, 2010

SEMESTER


Så underbart härligt det ska bli med hela fyra veckors ledighet.

Vi börjar med att åka upp till Skirknäs. Amanda och Åke vurmar mest för fisket och jag vurmar mest för att bara vara, komma ner i varv, sitta på kökssoffan och handarbeta.

Jag har ju köpt en iPhone, det var dags för mig att byta abbonemang och då hade de kanon erbjudande just för den typen av telefon. Så nu har jag laddat ner lite musik och talböcker, det ska bli intressant och se om det funkar där uppe.

Men jag har garderat mig med en vanlig bok också.

Vi hoppas på fint väder som vi hade i fjol och lika lite åte (mygg, knort, bräms mm) så att vi lättare kan vara ute.

Jag önskar er alla en fortsatt skön sommarvecka.

2 kommentarer:

Marianne sa...

Ha det så skönt i Skirknäs! Hoppas det blir mycket sol och fisk!!
Kram/Marianne.

Åsa sa...

Ja det ska vi verkligen ha, tack Marianne. Kram :)