Matklubbens Topplista

tisdag, juni 15, 2010

Demodag

Så här såg pizzan ut som jag åt på restaurang Bons Aires på Mallorca, tjock botten som en tekaka.
Smaken var förhållandevis god, men det var mycket ädelost och det blev ganska så starkt i långaloppet.

Idag har jag demat
Viktväktarpizza
den var faktiskt riktigt god, men kanske lita smaklös
och det sämsta var att det bjöds på "hemlagad" pizza i Maxis demokök.

Lite dålig tajming, måste jag säga, men det gick riktigt bra ändå med försäljningen trots att det var lite kunder, jag sålde ca 70 st och det var säljaren supernöjd med.

Det var ju några veckor sen jag demade och det är så tråkigt när det är lite kunder.
Tiden går så sakta.
Men jag fördrev tiden med att tänkta tillbaka på förra veckan och skulle mycket hellre varit kvar på Mallorca en vecka till.

Sen man kommit hem upptäcker man hur himla skön solstolen var, hur härlig strandpromenaden var, så underbara restauranger, caféer och barerna var.

Nästa gång blir det fjorton dagar, för en vecka är alldeles för lite.
Man måste ju hinna bli varm i själen också.

Inga kommentarer: