Matklubbens Topplista

söndag, juni 13, 2010

Då var vi hemma igen

Crépe med jordgubbar, en vanlig och supergod dessert som vi åt på Mallis.

Det känns alltid skönt att komma hem igen även om vädret inte är så varmt här som på Mallorca, men vi har sol och runt +19 i skuggan, riktigt hyfsat ändå.

Och det är härligt att tänka tillbaka på hur bra vi hade det där nere.

Det var skönt med en veckas semester, men det ska även bli skönt att jobba lite också, för det är ju inte så länge innan vi får den riktiga semestern och sen får vi se om vi kommer iväg på en resa med goda vänner till hösten också det är kul att ha planer och något att se fram emot.

Vi åt middag med flickorna här hemma igår och nu på morgonen har jag och Camilla mest suttit i soffan och sett på film, jag ser ju Dr Quinn och jag tycker att det är så bra, så bra, så jag skulle kunna ägna mig åt det hela dagen.

Nu ska vi snart ta oss in till stan en sväng och kanske fika eller äta något.

2 kommentarer:

Katarina sa...

Vad snygg den nya looken är (på din blogg). Har du prövat de nya mallarna?

Åsa sa...

Tack, vad kul att du tycker det, jag tycker också att den blev bra. Jag har länge sökt efter andra mallar till min blogg men inte hittat någon som varit klockren, så jag blev så glad nu när det fanns en hel uppsjö att välja mellan.