Matklubbens Topplista

onsdag, maj 20, 2009

Att

bestämma sig för en resa mitt
i
värsta
högtrycket
kunde jag
inte
för
ut
se...

Att det skulle bli, så många demos
kunde jag inte drömma om
bara den 29, har jag tretton st.

Det är svårt att hitta personal som är riktigt bra till alla.

Vilken jävulsk
vecka
detta
har
varit
hitills

Trodde i min enfald att jag hade löst
ALLT!
tre veckor framåt...
men ack vad jag bedrog mig.

En av personalen hade dubbel bokat sig,
självklart,
avbokade han den demo han hade bokat upp sig hos mig,
och i sista sekunden.

Hade löst de flesta och både Vilhelmina och Storuman, som hade släpat och strulat i flera veckor.
Puh, så skönt!
Och så får jag in två demon till,
Och till den 29, så klart!

Så då är det bara att försöka hitta personal till dem, hur nu det ska gå.
Alla är ju uppbokade redan.
Får väl trolla med knäna som vanligt.

Aha, det är kanske därför, jag har så problem med knäna,
jag trollar alldeles för mycket och för ofta med dem...

1 kommentar:

Ida sa...

åh typiskt m en stressvecka. men snart mål i sikte :)