Matklubbens Topplista

torsdag, september 20, 2007

Enerverande

Jag hade samma problem i Luleå.

Jag är ju ljud och ljuskänslig det vet jag.

Men det här var extremt jobbigt.

Jag har ett "här- går-man" trafikljus utanför mitt fönster, det tickar långsamt och det tickar supersnabbt.

Isoleringen i fönstret är lika med noll.

Jag kan absolut inte sova med en tickande klocka heller och det här blir ungefär samma sak, bara det att en klocka kan man antingen stänga av, gömma i något skåp eller i värsta fall slänga ut genom fönstret, när man är nog gud förbannad, men ett trafikljus kan man inte påverka för fem öre.

Man hör trafiken också men det är ett ljud som kommer och går, inte lika jobbigt.

Jag får hoppas att hotellet prioriterar fönsterbyten i första hand vid nästa renovering.

Inga kommentarer: