Matklubbens Topplista

lördag, september 01, 2007

Barn och Bebisar

Jag älskar barn och bebisar!

Dessa underbara små liv med sin alldeles egen personlighet.

Det har blivit ett helt gäng med små bebisar som jag har haft fördelen att få vara med och pyssla om.

Först och främst mina egna barn och syskonbarn, men sen alla dagbarn.

Och nu mina barnbarn och syskonbarnsbarn.

Kolla här på några av gullungarna, jag hade inte så många kort på den här datorn men här kommer några.

Olle 6½ månad testar sin nya bil.

Olle och Fanny busar, Fanny lär ut hur man räcker ut tungan, men jag lyckades ta ett kort när Olle höll in sin tunga, men man ser spetsen på Fannys
Systerdottern JG, ca 1 år badar på vår altan i Arvidsjaur, gode länge sen, men jag minns det som igår. Vi fick ofta rå om både Marcus och Joanna och det var så mysigt med dessa barn.Här kommer ännu en mysig bebis,
Systerdottern JE:s son Arvid 6 ½ månad i sin hoppgunga i det nya huset i "Flurkis".

3 kommentarer:

Joanna sa...

ooh!
frossa i bäbisbilder, så underbart.

och roligt att se en bild av mig som jag inte sett tidigare.
tur att mina bröst blivit lite fastare.
fast det är väl bara en tidsfråga innan den saken ändras.

Anonym sa...

ooooh! vilka härliga bilder. jamen joanna. det är ju när du ger åsa tillfälle att lägga ut fler bebisbilder. då! har dina bröst ändrats.

Anonym sa...

Det låter ju som en bra idé, men det är inget man kan skynda fram eller...