Matklubbens Topplista

söndag, maj 16, 2010

Detta är livet


Att få sitta på balkongen och sticka och bara njuta av värmen.

Tänk att sommaren kom som över en natt, man såg från dag till dag hur löven bara exploderade och gräsmattorna grönskade som i en saga, mycket tack vare det regn som kom, flera kvällar å rad.

Jag hoppas och önskar att vädret och värmen fortsätter långt in i oktober, men av erfarenhet vet jag att det inte kommer att bli så, det kommer ju alltid ett bakslag. Så det gäller att njuta och ta vara på var enda minut. Då är det skönt att ha kontoret hemma, så jag kan välja tidpunkt när jag gör jobbet, bara jobbet blir gjort spelar det ingen roll om det är dagtid eller kvällstid.
Och telefonen har jag ju med mig överallt.

Hoppas att solen lyser riktigt mycket på er alla.

Inga kommentarer: