Matklubbens Topplista

tisdag, augusti 18, 2009

Otursdagen

Skulle snabbt cykla till stan för några ärenden.
Stressad som jag var stöp jag när jag skulle parkera cykeln utanför MVG.
Jag landade mot pakethållaren på den cykel som stod bredvid med ansiktet före och pajade mina glasögon.
Snabbt rafsade jag ihop spillrorna,
och tog på mig solglasögonen.
Kände hur det började bulta i ögonbrynet.
Hur det börjar svälla.
Så det var bara att cykla hem.
Utan varor.

För en lite stund sedan upptäckte jag att jag har missat min tid på öra-näsa-hals mottagningen,
som var 13.30 idag,
det kostar mig 300!
Nu måste jag vänta på en ny tid,
det som har tagit tre månader för att få denna tid.
Skiiiiiiiiit!

2 kommentarer:

Ida sa...

nämen fy! du får inte stressa det slutar alltid illa :(

du om du får tillfälle skulle du vilja lägga upp receptet på den där goda smördegschevrepotatistjosansgrejen?
jag är dödssugen på den.

Mami sa...

Jag har slutat stressa;) sen igår, jag försöker lägga upp receptet ikväll:).

Kram